Порядок дій при настанні страхового випадку за договорами добровільного медичного страхування

1. Вам необхідно негайно, як тільки з’явиться можливість, звернутись у будь-який час доби до асистуючої компанії зазначеної у договорі страхування за цілодобовими телефонами.

Оператору повідомте:

  • прізвище, ім’я Застрахованої особи;
  • номер та строк дії договору страхування;
  • місцезнаходження, причини звернення.

Для отримання страхового відшкодування та надання якісної медичної допомоги, Вам необхідно погоджувати з асистуючою компанією подальші дії пов’язані з лікуванням та отриманням інших послуг у разі настання події.

2. У разі самостійного звернення за медичною допомогою протягом 24 годин з моменту настання події повідомте Страховика за телефоном вказаним в договорі страхування.

3. Протягом 15 календарних днів після завершення лікування Страхувальник (Застрахована особа), що самостійно оплатив надані послуги, зобов’язаний надати Страховику заяву на страхову виплату та документи, що визначені договором страхування.

Зразок заяви при настанні страхового випадку за договорами добровільного медичного страхування.

 

Перелік  документів для страхової виплати 

Бланк при настанні подій страхування здоров'я 

Перелік медичних закладів 

Програми страхування банк Конкорд 

 

залиште свої координати
наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами