Порядок дій при настанні випадку за договором туристичного страхування

Якщо стався страховий випадок за договором страхування медичних витрат виїжджаючих за кодон з метою оперативного надання допомоги:

1. Необхідно негайно, як тільки з’явиться можливість, звернутись у будь-який час доби за телефоном сервісної служби "NOVA ASSISTANCE" +380 44 374 50 26  або за телефоном представництва, в країні перебування, згідно з переліком, вказаним в договорі страхування.
Оператору повідомте:

  • прізвище, ім’я Застрахованої особи;
  • номер та строк дії договору страхування;
  • місцезнаходження Застрахованої особи;
  • причини звернення.

Вам необхідно погоджувати із сервісною службою "NOVA ASSISTANCE" Ваші подальші дії пов‘язані з лікуванням та отриманням інших послуг.

2. У разі самостійного звернення за медичною допомогою:

Протягом 24 годин з моменту настання події , що має ознаки страхового випадку, повідомте Страховика за телефоном вказаним в договорі страхування або сервісну службу "NOVA ASSISTANCE" одним з прийнятних для Вас засобів:

  • за цілодобовим телефоном: +380 44 374 50 26  
  • електронною адресою для реєстрації звернень: office@novasist.net

3. Протягом 15 календарних днів з моменту в’їзду на територію України або країни постійного проживання надайте Страховику заяву про страхову подію та документи, що визначені договором страхування.

Завантажити зразок заяви при настанні випадку за договором туристичного страхування

Завантажити

залиште свої координати
наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами